 |
Mistrzostwa sokkera w f1
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Semai
Administrator ligi f1ctdp
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 20:14, 20 Sty 2008 Temat postu: GP Włoch |
|
|
i znow pod koniec sezonu tylko ja zakladam tematy o wyscigach :>
szukajcie za chwile serwa :
nazwa : sokker
haslo jak co wyscig ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Semai
Administrator ligi f1ctdp
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 22:49, 20 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
screen :
[link widoczny dla zalogowanych]
replay :
[link widoczny dla zalogowanych]
logi z Q i powtorzonego R :
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarko48
webmaster
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brwinów
|
Wysłany: Nie 22:53, 20 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
A tak ogólnie na przyszłość to proponuję w przypadku rozwałki na FL nie robić resa w ten sposób a wyłączyć i włączyć serwer. Podejrzewam ,że z powodu resa mi padł silnik a przecież kolejność można edytować. Wiem ,że wtedy każdy może zmienić seta ale myślę ,że mozna zaufac innym i umówić się ,że bierzemy tyle paliwa ile po q3. Resy bądź co bądź powodowały kiedyś cyrki. Nie spodziewałem się tego na oryginale ale jak widać dzieje się podobnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Semai
Administrator ligi f1ctdp
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 22:56, 20 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
z tym restem serwera na przszlsoc tak bedzie sie robic chyba (ale to i tak byla pierwsza taka sytuacja w sezonie i nie wiem czy to akurat przez to pad Ci silnik- jak trenuje to pare razy zdarzylo dac mi sie i 4 resy na muti po niespodziankach od botow i zawsze dojezdzalem).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarko48
webmaster
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brwinów
|
Wysłany: Nie 22:59, 20 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
No to wytłumacz mi jaki mógł być inny powód? Na 4 lapie silnik się nie miał prawa zużyć, temperatura była w normie. Żadnych sygnałów o przegrzaniu nie miałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Semai
Administrator ligi f1ctdp
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 23:03, 20 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
nie mam pojecia.
moze losowa awaria? moze cos z logow uda sie wyciagnac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarko48
webmaster
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brwinów
|
Wysłany: Nie 23:07, 20 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Silnik ma żywotność 2,5 godziny. Są odpowiednie wzory na simsach podawali jak wyliczyć żywotność w przypadku przekroczenia temperatury oleju itp. W każdym razie u mnie nic takiego nie miało miejsca. Żeby tak spalić silnik musiałbym chyba zredukować z 5 na 1. W każdym razie nie istotne. Losowe awarie w muliti chyba nie występują?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ravix
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 23:40, 20 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
jarek twój silnik wybuchł wiec to nie była awaria na skutek zużycia, raczej przegranie, albo nie wiem co
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarko48
webmaster
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brwinów
|
Wysłany: Nie 23:50, 20 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Miałem boost 6. Jeździłem sporo na tym secie i silnik się nie grzał. Już o tym pisałem. Teraz to i tak po ptakach więc nie ma co się rozczulać. Kwestia żeby eliminować takie sytuacje w przyszłości. Nie przypominam sobie żeby komuś wcześniej wybuchł silnik po 4 lapach. Dziwne ale powtarzam silnik się nie miał prawa przegrzać. Wszystko było w normie. Efekt podobny do redukcji z wysokiego biegu do 1 w ułamku sekundy wtedy silnik wkręca się na gigantyczne obroty i wybucha tyle, że u mnie nic takiego nie miało miejsca bo redukcje były delikatne i bezproblemowe. Ja obstawiam winę restartu serwa ale czy mam rację nie wiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Semai
Administrator ligi f1ctdp
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 23:51, 20 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
mi na sepangu po 20 kolkach tez padl silnik wwczesniej sie nei przegrzewajac :/
miales boosta 6 - a jakie chlodzenie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarko48
webmaster
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brwinów
|
Wysłany: Nie 23:54, 20 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Chłodzenie na 4 co nie zmienia faktu, że silnik nie przekraczał dozwolonych wartości
ps: po 20 kółkach to się zgodzę ale nie po 4 Ten sam set w Q wytrzymał 11 kółek a boost miałem w Q na 8
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jarko48 dnia Nie 23:56, 20 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Semai
Administrator ligi f1ctdp
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 0:07, 21 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
chlodzenie 4?:>
a testowales tego seta na dystansie wyscigowym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarko48
webmaster
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brwinów
|
Wysłany: Pon 0:11, 21 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Pewnie, że tak. Zawsze testuję seta przed wyścigiem. Zauważ ,że tor jest szybki więc silnik ma dobre chłodzenie. Temperatura nigdy nie przekraczała mi dozwolonych wielkości. Jak wytłumaczysz ,że w Q nie miałem żadnych problemów? Przecież gdyby chłodzenie było za niskie to skoro tu wybuchł po 4 lapach to jakim cudem przejechałem w Q 11 kółek bez grama problemu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|