Autor Wiadomość
Dangon
PostWysłany: Czw 16:20, 11 Paź 2007    Temat postu:

No ja robie ok. 1:16:xxx z setem na race (choc musze dokonac malej korekty hamulcow) i z paliwem na... eee... znaczy 73 litry mam Laughing
przyprawa
PostWysłany: Czw 12:45, 11 Paź 2007    Temat postu:

1:14 w secie na race, ale z paliwem na kilka kolek.. :/ Jesli bede jezdzil tak z wieksza iloscia paliwa, to chyba wystarczy
Szypeć
PostWysłany: Śro 22:44, 10 Paź 2007    Temat postu:

1:16:2xx ale mogę urwać jeszcze z 2 sekundy albo i więcej.
Semai
PostWysłany: Śro 22:32, 10 Paź 2007    Temat postu:

1:15.271 na razie... postep o 1.5 sekundy ale musze urwac drugie tyle ...
Kunek
PostWysłany: Śro 21:36, 10 Paź 2007    Temat postu:

Dzisiaj 1.13 z kawałkiem na uniwersalnym secie -> przerobi się go i będzie lepiej ;]

Gracjano poprawi jazdę po linii prostej to dostanie licencję (ma przestać zygzakować)

;p
Semai
PostWysłany: Śro 15:38, 10 Paź 2007    Temat postu:

nierozsadnego zreszta tez nie ;]
jarko48
PostWysłany: Śro 15:31, 10 Paź 2007    Temat postu:

Wyłącz pomoce to zauważysz różnice. A jak to ustawić to najstarsi górale nie wiedzą. Ja ustawiam na czuja. Głowiliśmy się nad tym kiedyś z Semai i nic rozsądnego nie wymyśliliśmy
ravix
PostWysłany: Śro 12:41, 10 Paź 2007    Temat postu: Kanada

mam pytanko odnosnie setupów, jaki wpływ maja ustawienia diferential lock w setupie , chodzi o wartości % pomp, power i coast ?

próbowałem zmieniać te % i pomimo dość skrajnych ustawień nie zauwazyłem wiekszych różnic w jeździe i czasach, jedynie ustawienie bardzo niskiego coast i pump powodowało częste uślizgi

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group