Mistrzostwa sokkera w f1
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Mistrzostwa sokkera w f1 Strona Główna
->
Inne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Mistrzostwa sokkera w f1 (rFactor)
----------------
Sprawy organizacyjne
Wyścigi
Testy i treningi
Inne
rFactor
----------------
Mody
Przydatne programy
Filmiki
Inne
Race of Champions
F1 Challange
----------------
Testy i treningi
Filmiki
Inne
Inne symulatory
----------------
Seria GTR
Richard Burns Rally
Race
Managery
Inne
Inne
----------------
Offtopic
Real Racing
Sprzęt
Archiwum
----------------
Sprawy organizacyjne (f1 challenge)
Wyścigi (f1 challenge)
Liga letnia - sezon 1
Kosz
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Dangon
Wysłany: Nie 13:30, 30 Wrz 2007
Temat postu:
Czyli juz znam powod swoich niepowodzen w wyscigach
Teraz jak wszystko mam opcykane to was rozwale... eee... znaczy pokonam na torze zebyscie nie pomysleli ze ja jaki kamikaze bede na Monaco
Szypeć
Wysłany: Nie 11:58, 30 Wrz 2007
Temat postu:
No przydałoby się. Bo nie tak dawno ja brałem na 2 więcej, a dzisiaj Dangon też myślał, że trzeba tak robić
Kunek
Wysłany: Nie 11:55, 30 Wrz 2007
Temat postu:
hymmm - w realu też jest podana rzeczywista ilość okrążeń tzn dzisiaj to było 67 na fuji, a nie 68, ale jeżeli to takie potrzebne to mogę gdzieś tam dopisać że trzeba jeszcze pamiętać o fl ;]
Szypeć
Wysłany: Nie 11:50, 30 Wrz 2007
Temat postu:
No wiem, ale jeśli np. w regulaminie pisze, że w Monaco jedziemy 39 okrążeń, to sugerując się regulaminem wziąłbym paliwa na 41 okrażeń.
Kunek
Wysłany: Nie 11:49, 30 Wrz 2007
Temat postu:
Ja to traktowałem tak -> Należy wziąć paliwa więcej na 2 okrążenia niż do sesji race
. FL jest zaliczany do sesji race ;p
Szypeć
Wysłany: Nie 11:46, 30 Wrz 2007
Temat postu:
Poprawcie jeśli mówię prawdę
4.3.2 Do trzeciej sesji kwalifikacyjnej kierowcy przystępują na takich samych ustawieniach jak do wyścigu (potem już nie będzie ich można zmienić!). Paliwa bierzemy na dwa okrążenia więcej niż na wyścig (gra zapamiętuje ilość paliwa w momencie pokonania pierwszego mierzonego okrążenia)
Tutaj jest pewna nieścisłość. Paliwa trzeba brać na 3 okrążenia więcej niż na wyścig. FL + 2 okrążenia w Q.
jakihno
Wysłany: Nie 18:17, 12 Sie 2007
Temat postu:
Cytat:
Cytat:
2.Licencja...
Jestem zdecydowanie na nie. Nie przyznam licencji za dobry czas bo to mija się z celem.
ale nie wiem czy zauwazyles ale czas to tylko jeden z wymogow;) to co napisalem jako "pokazanie sie z dobrej strony" chodzilo o te twoje wymogii czystej jazdy kolo w kolo....a czas to tylko takie wymuszenie na jakas jazde...zeby poziom byle jaki ale byl;)
Cytat:
Cytat:
2) zrobic dla kazdego teamu watek team'owy, ktory bylby zamkniety, a kierowcy tego teamu byliby modami tylko na tym watku (jezlei jest to technicznie mozliwe)
Technicznie możliwe, ale od czego jest gg, sk@, PW ;p
ale chodzi o takie info o zaspole dla innych
Cytat:
Cytat:
3) juz to bylo przez kogos podane, chodzi o baze setapow, ale podzielona takrze na pojedyncze ustawienia...czy ktoc moze dac nie caly setup a tylo np. ustawienia skrzyni lub dyferencjalu
Cytat:
Z chęcią bym coś takiego zrobił, ale nie wiem jak
jarko ponoc wie;)
Kunek
Wysłany: Nie 17:19, 12 Sie 2007
Temat postu:
Cytat:
mozna juz dac ze sokkera i footstara;)
zaraz zmienię ;p
Cytat:
1.7 Wykorzystywanie błędów gry i niedoskonałości regulaminu będzie traktowane ze szczególna surowością
dodac ze chodzi o przekrety i sytuacje nie fair, zeby nie karac ludzi, ktorzy znalezli luke w regulaminie ale nie ma to stycznosci z gra nie fair
Nie kumam ;p. Przecież tam jest napisane "wykorzystywanie". Czyli jak ktoś coś znajdzie i o tym powiadomi to przecież żadnej kary nie dostanie ;p
Cytat:
2.Licencja...
Jestem zdecydowanie na nie. Nie przyznam licencji za dobry czas bo to mija się z celem.
Cytat:
1) dodac do terminarza, obok wyscigow, ile okr bedzie miec dany race
Może kiedyś xD
Cytat:
2) zrobic dla kazdego teamu watek team'owy, ktory bylby zamkniety, a kierowcy tego teamu byliby modami tylko na tym watku (jezlei jest to technicznie mozliwe)
Technicznie możliwe, ale od czego jest gg, sk@, PW ;p
Cytat:
3) juz to bylo przez kogos podane, chodzi o baze setapow, ale podzielona takrze na pojedyncze ustawienia...czy ktoc moze dac nie caly setup a tylo np. ustawienia skrzyni lub dyferencjalu
Z chęcią bym coś takiego zrobił, ale nie wiem jak
jakihno
Wysłany: Nie 16:16, 12 Sie 2007
Temat postu:
moje pomysly..troche ich sporo ale mam nadzieje ze troche pomoga.....
1.1 Przystępując do ligi uczestnik oświadcza, że zapoznał sie z regulaminem i w pełni go akceptuje.
zamiast kropki na koncu kilka wykrzyknikow;)
1.4 Dołączyć do ligi mogą jedynie gracze sokker.org (może ulec zmianie lub mogą być nałożone jakieś wyjątki)
mozna juz dac ze sokkera i footstara;)
1.7 Wykorzystywanie błędów gry i niedoskonałości regulaminu będzie traktowane ze szczególna surowością
dodac ze chodzi o przekrety i sytuacje nie fair, zeby nie karac ludzi, ktorzy znalezli luke w regulaminie ale nie ma to stycznosci z gra nie fair
2.Licencja
tu juz jest wiecej pisania....
juz wspomnialem o tym...chodzi o przyznawanie licencji okreslony sposob,dwuetapowo....
otoz:
1)w jeden dzien tygodnia, byly by otwarte treningi, w ktorych kierowcy starajacy sie o licencje mogli by sie pokazac na treningu , w jednej sesji musieli by sie pokazac z dobrej strony i uzyskac licencjonowany czas (nie wygorowany , chodzi o to , ze jak bedzie trzeba zrobic jakis czas to automatycznie bedzie trzeba wiecej potrenowac, co bedzie dawalo podstawy do sadzenia ze nowi kierowcy maja za soba juz troche okrazen, a nie jak teraz osoby z foota (nie wszystkie) zaraz po sciagnieciu gry od razu na 1 trenie robili licencje...
2)na sobotni trening (ktory bylby zamkniety dla nielicencjonowanycg kierowcow) byli by zapreaszani na sesje i musieli by sie takze pokac z dobrej strony i uzyskac takrze okreslony czas( szybszy od wymaganego w tygodniu), jezeli dany kierowca spelni ten warunek mioalby prawo wystarktowac w mini race po sesji treningowej
3.Zasady
tutaj nie mam nic do powiedzenia...wszystko ok;)
4.Przebieg Grand Prix
tutaj tylko dodac zmiany z pkt 2.....
dalej juz wszystko ok..
dodatkowe sugestie:
1) dodac do terminarza, obok wyscigow, ile okr bedzie miec dany race
2) zrobic dla kazdego teamu watek team'owy, ktory bylby zamkniety, a kierowcy tego teamu byliby modami tylko na tym watku (jezlei jest to technicznie mozliwe)
3) juz to bylo przez kogos podane, chodzi o baze setapow, ale podzielona takrze na pojedyncze ustawienia...czy ktoc moze dac nie caly setup a tylo np. ustawienia skrzyni lub dyferencjalu
na razie tyle...mam nadzieje ze niektore pomysly wam sie spodobaja;)
Kunek
Wysłany: Pon 16:35, 21 Maj 2007
Temat postu: Ulepszamy regulamin
Jakieś pomysły, uwagi odnośnie regulaminu? Pisać wszystko przemyślimy ;p
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin