Autor |
Wiadomość |
Dangon |
Wysłany: Czw 16:20, 11 Paź 2007 Temat postu: |
|
No ja robie ok. 1:16:xxx z setem na race (choc musze dokonac malej korekty hamulcow) i z paliwem na... eee... znaczy 73 litry mam |
|
|
przyprawa |
Wysłany: Czw 12:45, 11 Paź 2007 Temat postu: |
|
1:14 w secie na race, ale z paliwem na kilka kolek.. :/ Jesli bede jezdzil tak z wieksza iloscia paliwa, to chyba wystarczy |
|
|
Szypeć |
Wysłany: Śro 22:44, 10 Paź 2007 Temat postu: |
|
1:16:2xx ale mogę urwać jeszcze z 2 sekundy albo i więcej. |
|
|
Semai |
Wysłany: Śro 22:32, 10 Paź 2007 Temat postu: |
|
1:15.271 na razie... postep o 1.5 sekundy ale musze urwac drugie tyle ... |
|
|
Kunek |
Wysłany: Śro 21:36, 10 Paź 2007 Temat postu: |
|
Dzisiaj 1.13 z kawałkiem na uniwersalnym secie -> przerobi się go i będzie lepiej ;]
Gracjano poprawi jazdę po linii prostej to dostanie licencję (ma przestać zygzakować)
;p |
|
|
Semai |
Wysłany: Śro 15:38, 10 Paź 2007 Temat postu: |
|
nierozsadnego zreszta tez nie ;] |
|
|
jarko48 |
Wysłany: Śro 15:31, 10 Paź 2007 Temat postu: |
|
Wyłącz pomoce to zauważysz różnice. A jak to ustawić to najstarsi górale nie wiedzą. Ja ustawiam na czuja. Głowiliśmy się nad tym kiedyś z Semai i nic rozsądnego nie wymyśliliśmy |
|
|
ravix |
Wysłany: Śro 12:41, 10 Paź 2007 Temat postu: Kanada |
|
mam pytanko odnosnie setupów, jaki wpływ maja ustawienia diferential lock w setupie , chodzi o wartości % pomp, power i coast ?
próbowałem zmieniać te % i pomimo dość skrajnych ustawień nie zauwazyłem wiekszych różnic w jeździe i czasach, jedynie ustawienie bardzo niskiego coast i pump powodowało częste uślizgi |
|
|