Forum Mistrzostwa sokkera w f1 Strona Główna Mistrzostwa sokkera w f1

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sezon IV - pomysły
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Mistrzostwa sokkera w f1 Strona Główna -> Inne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polo508
Organizator RoC


Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 19:48, 01 Lut 2008    Temat postu:

napisałem lool bo mnie to zaczeło denerwować 3 raz pisze a wy olewacie to co ja pisze Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarko48
webmaster


Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brwinów

PostWysłany: Pią 20:02, 01 Lut 2008    Temat postu:

Kolejne pytanie w sprawie managera:
Finansowanie rozwoju bolidu- czy chcecie aby rozwój był tym trudniejszy im wyższy poziom ma osiągnąć dany element czy też stały postęp. Chodzi mi o to czy tak samo łatwo ma być opracować element z poziomu 2 co z 5 czy im wyzej tym trudniej i drożej? Są w zasadzie cztery opcje:
1. koszt jest zawsze taki sam i tak samo długo trzeba testować
2. Koszt rośnie a długośc testów jest stała
3. Koszt rośnie i czas testów również
4. Koszt jest stały a czas testów rośnie

Za która opcją jesteście. Mi to rybka ale na moje to im lepszy poziom tym powinno być drożej i dłużej

ps: apropo kasy zarobionej przez kierowców to mozna wprowadzić takze kary finansowe za niektóre wyczyny, np. przekroczenie predkości w boksie= kara ileś tam
niebezpieczne zachowania na torze= kara finansowa
Będzie na co część kasy wydać Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jarko48 dnia Pią 20:09, 01 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szypeć



Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 20:10, 01 Lut 2008    Temat postu:

Chyba lepiej, że im dalej tym trudniej. Bo tak to bardziej będzie opłacało się wszystko mniej więcej równo rozwijać, np. po co czekać na 5 poziom silnika jak w tym czasie można hamulce i zawieszenie na 3 poziom rozwinąć. Ja skłaniałbym się do 4 opcji, ale też z kolei żeby nei przesadzić, że na 1 część trzeba całęg osezonu Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakihno



Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 703
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pią 20:10, 01 Lut 2008    Temat postu:

drozej i dluzej i trudniej;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Semai
Administrator ligi f1ctdp


Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 12:41, 16 Lut 2008    Temat postu:

moja propozycja czesci do modyfikacji :
ista simracing (pokreslenie - u nas tego nie bedzie raczej)
1. Silnik
1.1 Niezawodność silnika (czyli max rpm,temperatura jakie wytrzyma oraz czas zycia wraz ze zmienna losowa)
1.2 Moc silnika (max rpm)
1.3 Chłodzenie

2. Przednie skrzydło (raczej w pakiecie)
2.1 Opór aerodynamiczny
2.2 Docisk

3. Tylne skrzydło (raczej w pakiecie)
3.1 Opór aerodynamiczny
3.2 Docisk

4. Opór aerodynamiczny nadwozia

5. Dyfuzor

6. Bezwładność + środek ciężkości

7. Hamulce
7.1 szybkość chłodzenia


8 Skrzynia biegów
8.1 Szybkość zmiany biegu.


wpadl mi tez do glowy plan 3 trybow testowych :
oszczedny - placimy mniej ale trzeba wiecej wyjezdzic (jakies 10-20% mniejsze koszty zas obciazenia testowe 30% wieksze) .

normalny - standardowe oplaty i koszty
szybki - wiecej kosztuje ale mniej trzeba spedzic na testach (koszty takiego trybu byly by sporo wieksze niz standardowego (30-40%) przy obciazeniu testowym mniejszym o ok 20%)

liczby to tylko wartosci przykladowe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szypeć



Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 18:01, 17 Lut 2008    Temat postu:

Najprawdopodobniej przy kopiowaniu z SK zniknęły podkreślenia Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Semai
Administrator ligi f1ctdp


Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 19:30, 17 Lut 2008    Temat postu:

nic nie zniknelo :>
to jest lista z simracing ale z pominieciem tego czego nie bedzie sie dalo u nas zmienaic na 100% :>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarko48
webmaster


Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brwinów

PostWysłany: Nie 19:47, 17 Lut 2008    Temat postu:

Ja swoją wizję wrzucę w przyszłym tygodniu. W tym nie dałem rady. Wtedy też podam moją wersję dni testowych , ceny i ogólnie finanse teamów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Mistrzostwa sokkera w f1 Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Strona 9 z 9

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin