|
Mistrzostwa sokkera w f1
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polo508
Organizator RoC
Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pią 19:48, 01 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
napisałem lool bo mnie to zaczeło denerwować 3 raz pisze a wy olewacie to co ja pisze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarko48
webmaster
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brwinów
|
Wysłany: Pią 20:02, 01 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Kolejne pytanie w sprawie managera:
Finansowanie rozwoju bolidu- czy chcecie aby rozwój był tym trudniejszy im wyższy poziom ma osiągnąć dany element czy też stały postęp. Chodzi mi o to czy tak samo łatwo ma być opracować element z poziomu 2 co z 5 czy im wyzej tym trudniej i drożej? Są w zasadzie cztery opcje:
1. koszt jest zawsze taki sam i tak samo długo trzeba testować
2. Koszt rośnie a długośc testów jest stała
3. Koszt rośnie i czas testów również
4. Koszt jest stały a czas testów rośnie
Za która opcją jesteście. Mi to rybka ale na moje to im lepszy poziom tym powinno być drożej i dłużej
ps: apropo kasy zarobionej przez kierowców to mozna wprowadzić takze kary finansowe za niektóre wyczyny, np. przekroczenie predkości w boksie= kara ileś tam
niebezpieczne zachowania na torze= kara finansowa
Będzie na co część kasy wydać
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jarko48 dnia Pią 20:09, 01 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szypeć
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 20:10, 01 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Chyba lepiej, że im dalej tym trudniej. Bo tak to bardziej będzie opłacało się wszystko mniej więcej równo rozwijać, np. po co czekać na 5 poziom silnika jak w tym czasie można hamulce i zawieszenie na 3 poziom rozwinąć. Ja skłaniałbym się do 4 opcji, ale też z kolei żeby nei przesadzić, że na 1 część trzeba całęg osezonu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakihno
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 703
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 20:10, 01 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
drozej i dluzej i trudniej;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Semai
Administrator ligi f1ctdp
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 12:41, 16 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
moja propozycja czesci do modyfikacji :
ista simracing (pokreslenie - u nas tego nie bedzie raczej)
1. Silnik
1.1 Niezawodność silnika (czyli max rpm,temperatura jakie wytrzyma oraz czas zycia wraz ze zmienna losowa)
1.2 Moc silnika (max rpm)
1.3 Chłodzenie
2. Przednie skrzydło (raczej w pakiecie)
2.1 Opór aerodynamiczny
2.2 Docisk
3. Tylne skrzydło (raczej w pakiecie)
3.1 Opór aerodynamiczny
3.2 Docisk
4. Opór aerodynamiczny nadwozia
5. Dyfuzor
6. Bezwładność + środek ciężkości
7. Hamulce
7.1 szybkość chłodzenia
8 Skrzynia biegów
8.1 Szybkość zmiany biegu.
wpadl mi tez do glowy plan 3 trybow testowych :
oszczedny - placimy mniej ale trzeba wiecej wyjezdzic (jakies 10-20% mniejsze koszty zas obciazenia testowe 30% wieksze) .
normalny - standardowe oplaty i koszty
szybki - wiecej kosztuje ale mniej trzeba spedzic na testach (koszty takiego trybu byly by sporo wieksze niz standardowego (30-40%) przy obciazeniu testowym mniejszym o ok 20%)
liczby to tylko wartosci przykladowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szypeć
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 18:01, 17 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Najprawdopodobniej przy kopiowaniu z SK zniknęły podkreślenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Semai
Administrator ligi f1ctdp
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 19:30, 17 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
nic nie zniknelo :>
to jest lista z simracing ale z pominieciem tego czego nie bedzie sie dalo u nas zmienaic na 100% :>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarko48
webmaster
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brwinów
|
Wysłany: Nie 19:47, 17 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ja swoją wizję wrzucę w przyszłym tygodniu. W tym nie dałem rady. Wtedy też podam moją wersję dni testowych , ceny i ogólnie finanse teamów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|